Wednesday, March 2, 2011

Training interview

interview??



alhamdulillah selesai jua sesi latihan interview tadi..tahniah buat semua performance yang baik. alhamdulillah. walaupun sekadar latihan namun perasaan gementar masih ada. itupun sesi interview sesama kita. Moga interview akan datang dipermudahkan insyaAllah..

Untuk yakin dalam interview perlulah yakin dan membuat persiapan yang awal. Banyak teknik dipelajari. Begitu jua interview kita denganNya.. sudahkah diri kita bersedia untuk bertemuNya? perlulah kita membuat persiapan yang awal. Menambah bekalan untuk dibawa berjumpa denganNya. InsyaAllah sama-sama kita membuat persiapan bekalan menuju yang SATU.


Bezanya interview untuk kerjaya jika gagal boleh hadir interview akan datang.. namun interview untuk bertemu denganNya antara dua pilihan. SYURGA ataupun NERAKA .. nauzubillah..

moga kita semua mendapat syafaat NABIYAALLAH, RASULULLAH,HABIBAALLAH

insyaAllah.

rupa-rupanya tinggal dalam 3 bulan lagi belajar. Namun tak bermakna berhenti disini. Ilmu masih dicari dan terus mencari. Semakin dicari semakin banyak yang tak tahu. Subahanallah sesungguhnya ilmu Allah itu luas. Allah mengangkat hambanya yang berilmu. Marilah sama-sama mencari ilmu.. usah jemu dan terus maju =)


2/3/2011

hari ini kan berlalu

esok menanti

hari bertemuNya kian hampir

cukupkah bekalan yang ingin dibawa??

Ya Allah selamatkanlah hambaMU ini dan seluruh muslimin muslimat

kuatkanlah kami

amin





No comments:

Post a Comment